Vyhledávání
Šarka Hoferková
/ Categories: ŠKOLNÍ AKTUALITY

Zápis do 1. třídy pro školní rok 2021/2022

Ředitelství ZŠ Mikulovice informuje zákonné zástupce o tom, že zápis dětí do 1. třídy proběhne v rámci mimořádných opatření opět  bez osobní přítomnosti dětí ve škole. V rámci zápisu je však nutné doručit požadované dokumenty přímo do školy, a to nejlépe 8.4.2021, nejpozději však do 15.4.2021. Zápis se týká dětí narozených v období od 1.9.2014 do 31.8.2015 (zjednodušeně děti, které do 31.8.2021 dosáhnou věku 6-ti let) a děti s odkladem školní docházky z loňského školního roku.

Potřebné dokumenty pro přijetí do ZŠ: (k dispozici jsou  na www.mikulovicezs.cz – v liště nahoře rozkliknete „O ŠKOLE“ – Zápis do 1. třídy – rozkliknete DOKUMENTY). Žádost o přijetí i Žádost o odklad musí být podepsané oběma zákonnými zástupci žáka. Pokud to není možné, odevzdejte čestné prohlášení, že druhý zákonný zástupce souhlasí s nástupem na naší školu či s odkladem povinné školní docházky. Dokumenty pro přijetí:

Žádost o přijetí

Dotazník k zápisu

Informovaný souhlas

Zákonný zástupce podá v době zápisu žádost o odklad povinné školní docházky, není-li jeho dítě tělesně nebo duševně přiměřeně vyspělé. Potřebné dokumenty pro odklad povinné školní docházky:

Žádost o přijetí

Žádost o odklad

Zprávu z vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně nebo SPC

Zprávu z vyšetření  odborného lékaře nebo klinického psychologa (stačí i od dětského lékaře)

Podání žádostí lze provést těmito způsoby:

  1. Zasláním do datové schránky školy (ID schránky je y3ji73q, zákonný zástupce musí mít datovou schránku jako fyzická osoba).
  2. Zasláním vytištěné a podepsané žádosti a dokumentů poštou jako obyčejnou zásilku. 
  3.  E-mailem - pouze v případě, že zákonný zástupce má platný uznávaný elektronický podpis, kterým žádost podepíše (nelze jen poslat prostý email).
  4. Zákonný zástupce může vložit žádost s dalšími dokumenty do poštovní schránky školy – za školou ve dvoře)
  5. Osobním podáním, a to po telefonické domluvě s ředitelkou školy :  730 892 961
  6. Pokud by bylo podání učiněno pomocí jiných technických prostředků (např. e-mailem bez uznávaného elektronického podpisu, telefaxem apod.), je nutné jej do 5 dnů ze strany zákonného zástupce potvrdit jedním z výše uvedených způsobů.

V žádostech nezapomeňte uvést kontakt, nejlépe e-mailovou adresu, na kterou Vám obratem pošlu potvrzení o převzetí dokumentů a kód dítěte, pod kterým bude vystupovat. Asi v polovině května bude na webu školy či dveřích vyvěšeno rozhodnutí o přijetí, a to po dobu nejméně 15 dní. Takto jsou zákonní zástupci informováni, že je dítě přijato. Tištěný text se rodičům nevydává. Rozhodnutí vydává ředitel až po skončení zápisů. V případě jakýchkoliv nejasností volejte : 730 892 961

                                                                                                              Mgr. Ivana Látalová

Předchozí článek Informace k úpravě termínů jednotné přijímací zkoušky
Další článek Projektový den s názvem “ NPR Rejvíz - Bublavý pramen”
Print
1616

Theme picker